Nopea toimitus
Ilmainen toimitus, 5-9 arkipäivää, 2€ pikatoimitus
Normaalit toimitusajat pätevät
Kaikki tilaukset lähetetään Suomesta 🇫🇮
Myydyimmät tuotteet
Yli 250,000 asiakasta, joista 95% on naisia

Peruutus-, palautus- ja valitusoikeus

Haluatko palauttaa ostoksesi?
Voit aina peruuttaa ostoksesi ottamalla yhteyttä meihin ja palauttamalla tuotteen. Palautuksen suorittamiseksi ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse, sähköpostitse tai sivuston chat-toiminnolla. Varmista, että sinulla on tilausnumero. Huomioithan, että palautukseen liittyvät kustannukset siirtyvät asiakkaalle.

Palautusosoite
PROTEIN.FI 2020 PROTEIN.FI, Träffgränd 1-3 / PL 179 01530 Vantaa

Maksunpalautus tehdään, kun palautettu tuote on vastaanotettu
Lähetä paketti takaisin Postin, PostNordin, DHL:n tai Bringin kautta. Valitset, lähetätkö kirjeenä vai seurattavana pakettina, mutta vastuu palautuksesta on sinulla. Varmista, että pakkaat tuotteet niin hyvin, että ne säilyvät kuljetuksessa.

Hyvitykset
Kun palautuksesi saapuu meille takaisin, hyvitämme rahat hyväksytyistä palautuksista tilillesi.

Maksukortti
3-9 arkipäivää. Hyvitys tehdään samalle kortille, jota käytettiin tilauksen maksamiseen.

Verkkopankkimaksu
5-10 arkipäivää. Hyvitys tehdään ilmoittamallesi pankkitilille.

Postiennakko
5-10 arkipäivää. Hyvitys tehdään ilmoittamallesi pankkitilille.

Suorita maksu ajallaan, vaikka tietäisit palauttavasi tuotteet
Jos valitsit maksutavaksi laskun, maksa lasku ajallaan vaikka tietäisit palauttavasi tuotteet. Tämä sen takia, että et saisi maksumuistutusta laskustasi. Kun käsittelemme palautuksesi, palautamme rahasi Collector Bankin kautta.

Palautusoikeus ei koske seuraavia tuotteita:

  • tuotteet, joiden sinetti tai pakkaus on vaurioitunut;
  • tuotteet, joilla on lyhyt parasta ennen päiväys;
  • elektroniikka; in-ear –korvakuulokkeet ja muut korvakuulokkeet, joiden sinetti on rikottu;
  • intiimituotteet;
  • tuotteet, joilla on erilliset tilausehdot
  • Noutamattomat paketit (lue lisää noutamattomista paketeista myyntiehdot

Ota yhteyttä, jos mietit, voitko palauttaa tuotteen vai ei.

Reklamaatiot 
Mikäli olet vastaanottanut virheellisiä tai vaurioituneita tuotteita, tulee ne reklamoida niin pian, kuin mahdollista. Reklamoitu tuote on normaalisti lähetettävä takaisin, mutta elintarvikkeiden kohdalla myös kuvatodiste vauriosta voi riittää. Pidätämme oikeuden veloittaa asiakasta palauttamattomista tuotteista. Huomioi, että reklamoitavien vaatteiden ja varusteiden tulee olla alkuperäisessä kunnossa.

Noutamattomat paketit
Pakettisi on saatavilla postin noutopisteestä vähintään 7 päivää. Jos et lunasta pakettiasi näinä päivinä tai kieltäydy hakemasta sitä, se palautetaan takaisin meille. Tämä koskee myös paketteja, joita tilatessa asiakas on ilmoittanut virheellisen osoitteen tai puhelinnumeron. Veloitamme ostajalta käsittelymaksun ja lähetyskuluja 29€ asti.