Nopea toimitus
1-3 päivän toimitus
KOKEILE ENSIN
Tilaa myöhemmin lisää.
Yli 99,000 tyytyväistä asiakasta!
Oletko SINÄ se 100 000s?

Peruutus-, palautus- ja valitusoikeus

Klarnan ostosuoja
Meillä on helppo tehdä ostoksia nopeasti ja ilman riskiä Klarna kautta. Kaikilla ostoksilla on Klarna ostajan suoja, jotta tunnet olosi turvalliseksi ostaessasi meiltä. Asiakaspalveluumme voi ottaa yhteyttä 24 tuntia vuorokaudessa, 365 päivää vuodessa. Ota yhteyttä, jos tarvitset apua, olemme täällä sinua varten.

Pahoitteletko ostoksesi?
Voit aina peruuttaa ostoksesi ottamalla yhteyttä meihin ja palauttamalla tuotteen. Palautuksen suorittamiseksi ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse, sähköpostitse tai sivuston chat-toiminnolla. Varmista, että sinulla on tilausnumero.

Palautusosoite
PROTEINSE AB
Kopparbergsgatan 4
214 44 Malmö
SWEDEN

Maksunpalautus tehdään, kun palautettu tuote on vastaanotettu
Lähetä paketti takaisin Postin, PostNordin, DHL:n tai Bringin kautta. Valitset, lähetätkö kirjeenä vai jäljitettynä pakettina, mutta vastuu palautuksesta on sinulla. Varmista, että pakkaat tuotteet niin hyvin, että ne säilyvät kuljetuksessa.

Hyvitykset
Mikäli sinulla ei ole tulostusmahdollisuutta, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Maksukortti
3-9 arkipäivää. Hyvitys tehdään samalle kortille, jota käytettiin tilauksen maksamiseen.

Verkkopankkimaksu
5-10 arkipäivää. Hyvitys tehdään ilmoittamallesi pankkitilille.

Postiennakko
5-10 arkipäivää. Hyvitys tehdään ilmoittamallesi pankkitilille.

Klarna
Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, laskuusi tehdään hyvitys ja Klarna lähettää sinulle päivitetyn laskun. Klarna ottaa sinuun sähköpostitse yhteyttä mahdollista maksunpalautusta koskien.

Palautusoikeus ei koske seuraavia tuotteita:

  • tuotteet, joiden sinetti tai pakkaus on vaurioitunut;
  • tuotteet, joilla on lyhyt parasta ennen päiväys;
  • elektroniikka; in-ear –korvakuulokkeet ja muut korvakuulokkeet, joiden sinetti on rikottu;
  • intiimituotteet;
  • tuotteet, joilla on erilliset tilausehdot
  • Noutamattomat paketit (lue lisää noutamattomista paketeista myyntiehdot

Ota yhteyttä, jos mietit, voitko palauttaa tuotteen vai ei.

Reklamaatiot 
Mikäli olet vastaanottanut virheellisiä tai vaurioituneita tuotteita, tulee ne reklamoida niin pian, kuin mahdollista. Reklamoitu tuote on normaalisti lähetettävä takaisin, mutta elintarvikkeiden kohdalla myös kuvatodiste vauriosta voi riittää. Pidätämme oikeuden veloittaa asiakasta palauttamattomista tuotteista. Huomioi, että reklamoitavien vaatteiden ja varusteiden tulee olla alkuperäisessä kunnossa.

Noutamattomat paketit
Pakettisi on saatavilla postitse vähintään 14 päivää. Jos et lunasta pakettiasi näinä päivinä tai kieltäydy hakemasta sitä, se palautetaan takaisin meille. Veloitamme ostajalta käsittelymaksun ja lähetyskulut, jotka ovat tällä hetkellä 29 euroa.